Szállítási árlista
Az online áruházunkban és telefonon, e-mailben stb. rendelt árukat a lehető legrövidebb időn belül kiküldjük. A megrendelt termékek minél gyorsabb kiszállítása érdekében mindig a legoptimálisabb útvonalat választjuk. Szállítási partnerünknél, a GLSnél már másnapra számíthat a kézbesítésre. Ha a kézbesítés időpontjában nem tartózkodik a megadott címen, felhívják Önt, és egyeztetnek az új szállítási időpontban.
Szállítási költség
Postaköltség / Terméktípus | Ár |
Könnyűbb csomag (törlők, izzók, irányjelzők, szűrők, köpenyek, gyújtógyertyák, antennák stb.) | 1990 Ft |
Standard csomag (fényszórók, tükrök , hátsó lámpák stb.) | 3990 Ft |
Nehezebb csomag (kuplungok, lökhárítók, burkolatok és hasonlók) | 39990 Ft |
Az egyes termékek megtekintésekor pontosan értesül arról, hogy a cikk könnyebb, szabványos vagy nehezebb csomagnak felel meg.
Minden szállítási költség ill. A csomagolási költségek a vásárlás során kerülnek kiszámításra és a vásárlási megrendelésben/számlán jelennek meg.
Az online rendelés minimális értéke 3500 Ft lehet.
További termékeket rendelt? Ha valamelyik megrendelt termék kiszállítása tovább tart, a szállítási díjat csak az első szállítmányra számítjuk fel.
Ingyenes szállítás
Kiegészítők: Egyes termékekhez ingyenes kiszállítást biztosítunk, amely egyértelműen* meg van jelölve az üzlet katalógusában. Ha az ingyenes kiszállítással rendelkező terméken kívül más terméket is rendel, a kiszállítás továbbra is ingyenes. Az ingyenes szállítás csak az online vásárlásokra vonatkozik!
*ingyenes szállítás szimbólum
További hasznos információk:
Ha több terméket rendelnek, és néhány termék szállítási ideje hosszabb, általában a raktáron lévő termékeket szállítják ki. azonnal, a többiek, amint elérhetőek. Bármilyen szállítási költség csak az első küldeményre kerül felszámításra, a további küldemények esetében pedig mi álljuk a szállítási költséget.
Kézbesítés bárhová – reggel
Partnerünk általában a reggeli órákban kézbesíti a csomagokat a megrendeléskor megadott címre. Különböző szállítási címeket adhat hozzá profiljához. Általában, ha nem tudják elérni Önt, hívják Önt az Ön telefonszámán, hogy átütemezzék a szállítást (talán a helyszínre).
Szállítmány állapota
Címzett: küldeményének aktuális állapotáról írjon nekünk a info@silux.hu, ahol megadjuk csomagja számát. Ezt követően megadhatja csomagja számát, és ellenőrizheti csomagja állapotát/megérkezését. Bármilyen részletes információval, problémával kapcsolatban lépjen kapcsoltaba a Magyar Posta ügyfélszolgálatával.