Üzleti feltételek
Általános feltételek
A SUBAN trgovina in storitve d.o.o. társaság általános működési feltételei. az általános EU adatvédelmi rendelet (Uredba), a fogyasztóvédelmi törvény (ZVPot), a személyes adatok védelméről szóló törvény (ZVOP), az elektronikus hírközlési törvény (ZEKom-1), a kereskedelmi kamara ajánlásai szerint készültek , valamint az Ipari és nemzetközi kódekszek alapján az e-üzlethez.
A www.silux.hu weboldalt a SUBAN trgovina in storitve d.o.o., Kazarje 3, 6230 Postojna, regisztrációs szám: 6590772000, adószám: SI26391201 (továbbiakban: társaság) kezeli, amely egyben e-kereskedelem szolgáltatást is nyújt.
Online katalógus, cikkek és árlista
Termékek kínálata
A webáruházban a termékek kínálata naponta változhat, az online termékekre az online árak vonatkoznak.
Termékrendelés
- elektronikusan az online katalóguson keresztül, ill megrendelések,
- élő beszélgetésen keresztül (chat),
- e-mail címen: info@silux.hu.
Az adatokat a megkötött szerződésről ill a leadott megrendelésről a SUBAN d.o.o. cég tárolja a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően.
A szerződést illetve a megrendelést szlovén nyelven lehet megkötni.
A szerződést illetve a rendelés leadható telefonon, e-mailben vagy a www.silux.hu weboldalon keresztül.
A megrendelés helyesbítése, kiegészítése e-mailben vagy telefonon a megrendeléstől számított két órán belül lehetséges.
Az online rendelés minimális összege 1999 Ft.
Vásárlás lépései - szerződés megkötése vagy rendelés
A megrendelés megkezdése előtt az webáruház látogatójának felhasználóként kell regisztrálnia. A regisztrációt követően a felhasználó elindíthatja a rendelési folyamatot. Amikor a felhasználó megtalálja a megrendelni kívánt terméket, azt a kosárba helyezi.
A vásárlás lépései kosárban:
1. lépés: Válassza ki a megrendelni kívánt termékek mennyiségét, és erősítse meg --> folytassa a vásárlást.
2. lépés: Válassza ki a fizetési módot a kiválasztott áruhoz és a szállításhoz.
3. lépés: Válassza ki, hogy Ön magán vagy jogi személy, és adja meg a fizetési/szállítási információkat.
4. lépés: A jobb oldalon megjelenik az összes megrendelni kívánt termékek listája és a vásárlás teljes összege. Jelölje meg, hogy ismeri a megrendelés feltételeit és a fizetési kötelezettséget (ellenkező esetben a megrendelés nem teljesíthető). Ezután fejezze be a rendelést.
Megrendelés visszaigazolva - szerződés megkötése
A szolgáltató legkésőbb 48 órán belül felülvizsgálja a megrendelést, ellenőrzi a termék elérhetőségét és visszaigazolja vagy elutasítja a megrendelést. Abban az esetben, ha a megrendelés feldolgozása során az ár változik, a Szolgáltató vállalja, hogy megpróbál alacsonyabb árat ajánlani a Felhasználónak, vagy olyan megfelelő megoldást kínál, amely kölcsönösen kielégíti. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a felhasználót a telefonszámán felhívja. A szerződés a szolgáltató és a felhasználó között visszavonhatatlanul létrejön, ha a megrendelés visszaigazolása a „Megrendelés visszaigazolva” üzenettel történik, de a megrendelés elutasítása esetén a szerződés nem jön létre.
Vásárlás értesítési eljárása:
- A megrendelés leadását követően a vásárló e-mailben vagy SMS-ben értesítést kap a megrendelés elfogadásáról.
- Csapatunk felülvizsgálja a rendelést, ellenőrzi a megrendelt termék elérhetőségét és a megrendelést indoklással megerősíti vagy elutasítja.
- Kizárólag a beszerzőink általi kiszállításhoz, valamint ahhoz az időponthoz vagyunk kötve, ameddig a szállító a terméket a mi lerakatunkba szállítja. Ha a szállítás nagyon hosszú és a vevő nem akar várni, jelezze, eltávolítjuk a terméket a megrendelésből, és a már kifizetett összeget visszautaljuk a vevőnek, a vevő megvárhatja a többi elérjető terméket, vagy törölheti a teljes rendelést.
A hosszabb szállítási időért, a vevő által hibásan rendelt terméket, vagy ha a saját raktárunkban nincsen készleten termé kiszállításából eredő károkért a Társaság nem vállal felelősséget.
Minden ár az ÁFA-t tartalmazza, kivéve, ha kifejezetten másként jelezzük. Az árak egyformán vonatkoznak webáruházunk minden felhasználójára. Az árak a megrendelés pillanatában érvényesek, további érvényességük nincs. Az árak a fent említett fizetési módokkal történő fizetés esetén, a fenti feltételekkel érvényesek.
Annak ellenére, hogy csapatunk arra törekszik, hogy az információk, beleértve a termékek árait is, pontosak legyenek az interneten, előfordulhat, hogy az árinformáció helytelen. Ilyen esetben a vevő elállhat a szerződéstől, ha úgy kívánja. Kedvezmények, promóciós kódok stb. nem adhatók össze. Az egyedi termékre vonatkozó kedvezmény és a promóciós kód összevonható.
SILUX ajándékutalvány / kedvezményes kuponok
Az ajándékutalvány megvásárolható webáruházunkban. Az ajándékutalvány vásárlására ugyanazok a feltételek vonatkoznak, mint a többi termék vásárlására. Ha a vásárlás értéke magasabb, mint az utalvány értéke, a különbözetet ki kell fizetni. A kedvezményes és egyéb SILUX kuponok nem vonhatók össze.
A kuponnal ingyenes szállítás csak az online vásárlásra vonatkozik, e-mailben vagy telefonon történő vásárlásra nem. Kivételesen ingyenes kiszállítást ismerünk el telefonon vagy e-mailben történő rendelés esetén is, ha a fogyasztó 1990 Ft összértékű terméket rendel.
Ajándékok a Silux webáruházból
Vásárlás jogi személyek számára
A Silux online áruház jogi személyek számára az alábbi fizetési módokat teszi lehetővé:
- készpénzes átvételkor* (a készpénzes fizetés korlátja 165000 Ft-ig, áfával),
- számlával,
- kártyával vagy Paypal rendszerrel,
- halasztott fizetés, ha abban az eladó és a vevő jogi személy megegyezik.
Ha céges számlát igényel kiállítani, a vevőnek először meg kell ismerkednie a cégekre vonatkozó általános üzleti feltételekkel. A különbség elsősorban a szerződéstől való elállás lehetőségében van. A cégek, egyéni vállalkozók és egyéb jogi személyek a garanciális feltételeken belül visszaküldhetik a leszállított termékeket. A jogi személyeknek nincs lehetőségük a szerződéstől való indoklás nélküli elállásra az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül, mint a magán személyek esetében. Jogi személyek számára nem lehetséges a visszatérítés. Visszaküldést csak hibásan kiszállított termék esetén fogadunk el, ha erről legkésőbb a csomag átvételétől számított 8 napon belül értesít minket. A jogi személyek szavatossági igényt (panasztételt) vagy ténybeli hibát követelhetnek.
Áruk kiszállítása
Az áruk kiszállításának határideje a gyakori kérdések részben található, és az egyes termékeken is látható. A SUBAN d.o.o. a terméket az ígért határidőn belül becsomagolja és kiszállítja, a mellékelt eredeti számlával és az esetleges használati utasítással és jótállási jegygel.
Rendkívüli esetek lehetségesek, amikor a terméket az előírt határidőn belül nem szállítják ki, ebben az esetben a vásárlót is tájékoztatják erről. Minden szállítási dátum munkanapokra vonatkozik, szombat és vasárnap és ünnepnapok nem számítanak bele A Suban d.o.o. nem vállal felelősséget a szállítók/fuvarozók késéséért, a szállítási szolgáltatások késéséért (DPD, Magyar posta), műszaki hibákért (nem megfelelően kezelt készlet raktárunkban vagy a szállító raktárában), más egyéb okok miatt...
Minden raktáron megjelölt termék raktáron van a mi vagy központi raktárunkban Varsóban és Európa más részein.
Áruk kiszállítása
Az áru kiszállítását a szállítási árlista részben ismertetjük.
Számla kiállítása, szerződéskötés és árufizetés
Az eladó a megrendelt áruról számlát állít ki, amikor az árut átadja a vevőnek. A kiállított számlához csatoljon minden egyéb szükséges dokumentumot.
A vevő fizet a megrendelt árukért, amelyek a szállításkor (átvétel után) vannak raktáron.
Jogi személyektől érkező nagyobb rendelések esetén (mind mennyiségben, mind értékben) szerződés köthető, a fizetés közvetlenül az eladó SUBAN d.o.o. cég IBAN-jára történik. A megrendelt áru a fizetésig az eladó, a SUBAN d.o.o. cég tulajdonában marad. a teljes vételár kifizetéséig.
Rendelés lemondása
A Felhasználó a megrendeléstől számított 2 órán belül lemondhatja a megrendelését. Ezt megteheti e-mailben.
A szerződéstől való elállási jog
A fogyasztóvédelmi törvény (ZVPot) értelmében indoklás nélkül visszaküldheti a távollevők között kötött szerződés alapján vásárolt megrendelt árut (amely magában foglalja az online vásárlást is). Ha úgy dönt, hogy eláll a szerződéstől, jogában áll 14 napon belül közölni velünk, hogy eláll a szerződéstől. Ebben az esetben az árut legkésőbb 30 napon belül vissza kell küldenie a szerződéstől való elállásról szóló értesítést követően. A szerződéstől való elállásról vagy a termék cseréjéről szóló értesítési űrlap itt található. A termékpanasz űrlap itt található.
Legkésőbb 14 napon belül a szerződéstől való elállásról és az Ön által visszaküldött termékről szóló értesítés kézhezvételét követően minden befizetett összeget visszatérítünk. Ugyanazt a fizetési módot fogjuk használni, amelyet a vásárlásnál használtál. A szerződéstől való elálláskor csak az áru visszaküldésének költségeit fedezi.
A vevő felelős az áru értékének csökkenéséért, ha az olyan gondatlan magatartás eredménye, amely nem szükséges az áru természetének, tulajdonságainak és működésének meghatározásához (a ZVPot 43. cikkének 9. bekezdése értelmében).
A garanciát és tényleges hibát csak laz eredeti számla felmutatásával érvényesítheti, egy erre felhatalmazott személy-autószerelőtől, amelyből egyértelműen kiderül, hogy az alkatrészt szakszerűen szerelték be. Ha ténybeli tévedésre hivatkozik, a dokumentációval együtt be kell nyújtania egy ténybeli tévedésbejelentő nyomtatványt, amely honlapunkon elérhető.
A szerződéstől vagy a megrendeléstől elálló vásárló köteles az árut sértetlenül, eredeti csomagolásban és azonos mennyiségben visszaküldeni. Elküldi az eladó címére. Személyes visszaküldést vagy váltságdíjjal járó küldeményt nem fogadunk el.
Ügyfeleinknek ugyanúgy joguk van a megvásárolt árut ellenőrizni, mint a fizikai üzletben volna. Kinyithatja a terméket és ellenőrizheti a jogosultságot, de nem használhatja a terméket. Ezért javasoljuk, hogy a termék festése, összeszerelése vagy beállítása előtt ellenőrizzék az áru megfelelőségét. A már felszerelt vagy festett tárgyakat nem lehet visszaküldeni, de a vásárlók érvényesíthetik a tényleges hibát vagy garanciát.
Adásvételi szerződés esetén a vállalkozás visszatarthatja a beérkezett fizetések visszatérítését az áru visszaküldéséig, vagy amíg a fogyasztó nem igazolja, hogy az árut visszaküldte, kivéve, ha a vállalkozás felajánlja a visszaküldött áru átvételének lehetőségét. (a ZVPot 43d. § (5) bekezdésével összhangban).
A fogyasztó felelős az áru értékcsökkenéséért, ha az értékcsökkenés olyan magatartás eredménye, amely az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához nem szükséges. (a ZVPot törvény 43. cikkével összhangban).
Fontosabb utasítások a termékek visszaküldéséhez:
- Amikor visszaküldi nekünk a termékeket, csatolnia kell egy elállási nyilatkozatot és a számla másolatát.
- A küldemények továbbításának címe: SUBAN D.O.O., CSLK,1004,Budapest
- Javasoljuk, hogy olyan kézbesítési szolgáltatást vegyen igénybe, amely lehetővé teszi a küldemény nyomon követését és a tételek megfelelő előkészítését a szállításra (használhatja a Silux eredeti csomagolását vagy más megfelelő biztonságos csomagolást).
Mielőtt a vásárló visszaküldi a csomagot címünkre, ellenőriznie kell, hogy a terméket webáruházunkban vásárolta-e. Ebben segíthégre lehet a rendelés visszaigazolásá vagy a számla. Ha olyan terméket kapunk, amely nem a miénk vagy rendelés elállásra nem alkalmas termék, a vásárló tévedéséért felelősséget nem vállalunk és a csomagot nem küldjük vissza, ill. a visszaküldés költségét felszámítjuk.
Figyelmeztetés: Ha a vevő a terméket önként visszaküldi amely nem felel meg a visszaküldés előírásainak (a vásárlástól való elállás nem lehetséges, a vásárlástól való elállási időszakon kívül van, a vásárlástól való elállás közlése utáni termék visszaküldésére vonatkozó rendelkezésen kívül van, vagy olyan termék , amelyet nem az üzletünkben vásárolt), csak 10 euró kifizetése után küldjük vissza az ilyen terméket, amely az indokolatlan reklamáció kezelésének költségét jelenti. Az át nem vett terméket 2 hónap múlva megsemmisítjük.
Amennyiben a vásárló a terméket nem a fenti irányelvek szerint kezeli, az áru csökkentett értékének megtérítése iránti igényt érvényesítünk. Ezt akkor tesszük meg, ha a termék az nem eredeti csomagolásában van (nem vonatkozik a szállítási csomagolásra). A visszaküldött termék átvétele után felmérjük a sérülést, és ennek alapján a termék értékének százalékában (%) visszatérítést küldünk.
*Erősen sérült küldemény esetén minden esetet egyedileg kezelünk a szállítóval közösen, aki megállapítja a pontos levonást vagy elutasítja a terméket.
A terméknek/árunak természetesen minden esetben teljesen sértetlennek/épnek kell lennie.
Az egyetlen költség, amelyet a szerződéstől való elállás kapcsán felszámítunk, az az áru visszaküldésének közvetlen költsége (posta), kivéve, ha a megrendeléshez a Silux prémium szolgáltatás is hozzáadódik.
Az Európai Bizottság online vitarendezési platformja:http://ec.europa.eu/consumers/odr
Ténybeli hiba
A valós hiba:
1. ha a termék nem rendelkezik a rendeltetésszerű használatához vagy a forgalomhoz szükséges tulajdonságokkal;
2. ha a termék nem rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyek ahhoz a meghatározott felhasználáshoz szükségesek, amelyre a vevő megvásárolja, de amelyekről az eladó tudott vagy tudnia kellett volna;
3. ha a termék nem rendelkezik azokkal a jellemzőkkel és kinézettel, amelyekről kifejezetten vagy hallgatólagosan megállapodtak vagy előírtak;
4. ha az eladó a mintának vagy modellnek nem megfelelő dolgot szállított, kivéve, ha a mintát vagy modellt csak értesítés céljából mutatták be.
Az észlelt hibákról a jogszabályban meghatározott határidőn belül - legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül, értesítenie kell bennünket. Nem vállalunk felelősséget a termék átvételétől számított 2 éven belül fellépő anyaghibákért. A termék hibája az átvétel időpontjában már meglévőnek minősül, ha az az átvételtől számított 6 hónapon belül jelentkezik. A ténybeli tévedésre való állítás joga attól a naptól számított 2 év elteltével jár le, amikor Ön a ténybeli tévedésről tájékoztatott bennünket.
Kérjük, hogy a hibát részletesen írja le az értesítésben. Engedélyeznie kell a termék megtekintését. Érdeklődni lehet személyesen (átvételi elismervényt állítunk ki). A leggyorsabb módja annak, hogy értesítsen minket az anyaghiba-bejelentő űrlapon, amely itt érhető el.
A ténybeli tévedés érvényesítésének jogát a fogyasztóvédelmi törvény - ZVPOt - szabályozza részletesebben.
Nem vállalunk felelősséget az áruk olyan anyaghibáiért, amelyek a termék átadásától számított két év elteltével jelentkeznek. A termék hibája a szállítás időpontjában már megvoltnak minősül, ha az a teljesítéstől számított hat hónapon belül jelentkezik.
Visszatérítés
Ha a vevő a szerződéstől való elállás valamennyi feltételének megfelelően eláll a megrendeléstől vagy a szerződéstől, az eladó az összes beérkezett fizetést haladéktalanul, de legkésőbb a szerződéstől való elállásról szóló értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldi.
Kaució visszatérítés
Bizonyos esetekben lehetőséget biztosítunk vásárlóink számára a régi alkatrész visszaküldésére, egyúttal új alkatrész vásárlására is webáruházunkban. Ilyen esetben a vevő kauciót fizet, amit utólag visszakap, ha a beszerző úgy ítéli meg, hogy a régi alkatrész műszakilag és egyéb szempontból megfelelő és sértetlen. A kaució-visszatérítés általában 3-4 hétig tart attól a naptól számítva, amikor a kormányrúd beérkezett raktárunkba.
Ha a beszerző arról értesít bennünket, hogy a beküldött régi alkatrész az ellenőrzése szempontjából nem megfelelő (helyreállításra nem alkalmas), akkor a befizetett kauciót nem térítjük vissza a vevőnek, hanem visszaküldjük neki a régi alkatrészt, amint megkapjuk. vissza a szállítótól.
Garancia
A termékekre van garancia, ha a jótállási jegyen vagy számlán így szerepel. A jótállás a jótállási lapon szereplő utasítások betartása és a számla bemutatása esetén érvényes. A jótállási idők a jótállási lapokon vannak feltüntetve.
Egyes alkatrészekhez a következőket is csatolni kell:
• Klímakompresszorok: rendszertisztításról és a kötelező alkatrészek (szűrő, kondenzátor) cseréjéről szóló számlát,
a kipufogó- és szívócsöveket le kell zárni,olajnak kell lennie a kompresszorban.
• Panaszkor a légáramlás mérő, egr szelep, lambda szonda, gyújtótekercs stb. kötelező diagnosztika tesztelő kimenet.
• A kormánymű és a láncigénylésekor kötelező 12,5 ml láncot hajtó olajat bevinni.
A gyártó köteles a garanciális javítást az áru átvételétől számított 45 napon belül elvégezni, ellenkező esetben a terméket egy másik, egyenértékű és hibátlan termékre cserélni. A határidő attól a pillanattól kezdődik, amikor a csomagot a címünkön megkapjuk..
A vevő a jótállást az eladótól is érvényesítheti, de ebben az esetben is az előző bekezdés rendelkezése érvényes.
A garanciális áru átadása a gyártó által a jótállási jegyen megadott feltételek szerint történik, a vevőt semmilyen költség nem terheli.
Amennyiben a mi költségünkön szeretné visszaküldeni a küldeményt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a info@silux.hu e-mail címen.
A jogszabálynak megfelelően a gyártó köteles garanciát vállalni a vásárló részére a megvásárolt áru kifogástalan működésére. A vevő a garanciát közvetlenül a gyártótól vagy annak hivatalos szervizétől érvényesítheti. A vevő a jótállást a jótállási jegygel és az eladó számlájával érvényesítheti.
Visszatérítés jogi ügyfelek számára
Lehetővé tesszük, hogy cégek, egyéni vállalkozók és más jogi személyek a garanciális feltételeken belül visszaküldjék a leszállított termékeket. A jogi személyeknek nincs lehetőségük a szerződéstől való indoklás nélküli elállásra az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül, mint a magán személyek esetében. Jogi személyek számára nem lehetséges a visszatérítés. Visszaküldést csak hibásan kiszállított termék esetén fogadunk el, ha erről legkésőbb a csomag átvételétől számított 8 napon belül értesít minket. A jogi személyek szavatossági igényt (panasztételt) vagy ténybeli hibát követelhetnek.
Fontos előzetes figyelmeztetés!
Ha a fogyasztóvédelmi törvénynek (ZVPot) megfelelően küldi vissza a terméket, kérjük, olvassa el az „Áru visszaküldése” részt.
A termékek „365 napos visszaküldése” érvényesítésének joga
Mindannyian tudjuk, hogy van ez. Először megvesszük a terméket, feltesszük az első polcra, és elfelejtjük. Éppen ezért tisztelt vásárlóinknak lehetőséget kínálunk akár 1 évig minden termék visszaküldésére vagy cseréjére, még akkor is, ha a fogyasztóvédelmi törvényben (ZVPot) előírt 14 napos visszaküldési vagy csere-felmondási időt elmulasztják.
Az ilyen típusú szolgáltatás igénybevételének feltételeit a következő pontok írják le:
- Az árunak sértetlennek, összeszereletlennek, eredeti sértetlen csomagolásban és azonos mennyiségben kell lennie.
- Küldjön visszaküldési vagy cserekérelmet* e-mail címünkre, amelyet átnézünk és írásban jóváhagyunk.
- A teljes értékből 50%-os levonást számítunk fel.
- Ön megkapja a pénzt, amint a beszerző jóváírást bocsát ki, vagy jóváhagyja. Ez általában 14 napon belül megtörténik.
Ha megfelel és elfogadja a fenti feltételeket, a terméket visszaküldheti címünkre: SUBAN d.o.o., CSLK,1004,Budapest .
*A termék beszerző vagy mi általunk elutasítás miatti felesleges szállítási költségek elkerülése érdekében kérjük, előzetesen küldjön képeket (a csomagolásról és a termékről) az email címre. Ellenőrizzük a képeket és közöljük, hogy a termék visszaküldhető-e.
Küldjön visszatérítési kérelmet az e-mail címre.
A jogi személyeknek nincs lehetőségük a szerződéstől való indoklás nélküli elállásra az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül, mint a magán személyek esetében. Jogi személyek számára nem lehetséges a visszatérítés. Visszaküldést csak hibásan kiszállított termék esetén fogadunk el, ha erről legkésőbb a csomag átvételétől számított 8 napon belül értesít minket. A jogi személyek szavatossági igényt (panasztételt) vagy ténybeli hibát érvényesíthetnek.
Jogi védelem
Egyéb, az általános üzletszabályzatban nem szereplő feltételekre a vonatkozó jogszabályi rendelkezések érvényesek.
Adatgyűjtés
A megadott hozzájárulásokból eredő felhasználói jogok
- az ezzel összefüggésben a gyűjtött személyes adataihoz való hozzáférés joga, amelynek során az adatkezelő minden ésszerű eszközt felhasználhat annak a személyazonosságának ellenőrzésére, akinek személyes adatairól van szó, különösen az online szolgáltatások és online azonosítók esetében.
- az azzal kapcsolatban gyűjtött pontatlan adatok helyesbítéséhez való jog, amelynek során az adatkezelő minden ésszerű eszközt felhasználhat annak a személyazonosságának ellenőrzésére, akinek személyes adatairól van szó, különösen az online szolgáltatások és online azonosítók esetében.
- az „elfelejtés”, azaz az összes adat törlésének joga, ha teljesülnek a Személyes adatok védelméről szóló általános rendelet 17. cikkében foglalt feltételek
- a személyes adatok a marketing célú felhasználásának abbahagyásához való jog, ideértve a profilalkotást is
- a személyes adatok automatizált feldolgozáson alapuló felhasználásával kapcsolatos önálló döntéshozatal joga
- panasszal élhet a személyes adatok kezelője ellen a felügyeleti hatóságnál, ha úgy véli, hogy személyes adatainak kezelése sérti a személyes adatok védelméről szóló általános rendeletet.
A jogok gyakorlására vonatkozó eljárás
Magánszféra védelem
Adat védelem
Dokumentumok/számlák archívuma
E-értesítések és kommunikáció
A Szolgáltató csak akkor veszi fel a kapcsolatot a felhasználóval távoli kommunikáció útján, ha ehhez a felhasználó hozzájárul. A hirdetési e-mailek fogadására szolgáló regisztrációs űrlap kitöltésével a felhasználó hozzájárul az alábbi megadott személyes adatok kezeléséhez:
- vezetéknév, keresztnév,
- Email cím,
- annak az eszköznek az IP-címe, amelyről bejelentkezik,
- telefonszám ill mobiltelefon szám.
[1] (KÖTELEZŐ) Hozzájárulás a tevékenységek és érdeklődési körök nyomon követéséhez a www.silux.hu webhelyen és a kapcsolódó aldomaineken:
- Adatgyűjtés, tárolás és feldolgozás a marketingautomatizálási eszközben, amely segítségével folyamatosan nyomon követhetjük tevékenységét a www.silux.hu, weboldal valamennyi aldomainjén, lehetővé teszi számunkra a megrendelt szolgáltatások teljesítését, a weboldalon végzett tevékenységeivel kapcsolatos Önnel való kapcsolatfelvételt, ill. a weboldal használatának és tartalmának összesített és anonimizált elemzése.
- Minden személyes adatot kizárólag szolgáltatásaink teljesítése, anonim elemzése és üzletünk optimalizálása céljából használunk fel, és nem hozzáférhetők a nyilvánosság számára, kivéve abban az esetben, ha a felhasználó ezt kifejezetten megengedi nekünk, külön hozzájárulással ilyen célból.
[2] (KÖTELEZŐ) A Silux ajánlattal és egyéb újdonságokkal kapcsolatos hírek és értesítések fogadásához való hozzájárulás az auto-moto szekcióban visszavonásig érvényes, és a következőket tartalmazza:
- adatok felhasználásával rendszeres e-híreket küldünk ajánlatunkról és híreinkről.
- adatok felhasználása más tartalom, például e-kereskedelmi útmutatók, e-kereskedelmi eseményekről szóló értesítések és hasonlók rendszeres küldésére
- az adatok exportálása, tárolása és feldolgozása a marketing automatizálási eszközben, amely lehetővé teszi számunkra ezen hírlevelek küldését
- álnevesítéssel történő adatkezelés (annak érdekében, hogy azt ne lehessen konkrét személynek tulajdonítani))
- az adatok direkt marketing célú felhasználása
- platformokon való újracélzás a termékek/ajánlatok újbóli bemutatása érdekében
- adatok exportálása és feldolgozása digitális hirdetési eszközökben (e-mail használata anonim felhasználói szegmensek készítésére, ebben az esetben az e-mail nem rendelhető konkrét személyhez)
A megadott hozzájárulásokból eredő felhasználói jogokat az 5. részben tekintheti meg.
Jogi nyilatkozat
A www.silux.hu weboldalon közzétett tartalom a SUBAN d.o.o. tulajdonát képezi. és szállítók, és csak nem kereskedelmi célokra használhatók fel. A lámpák, tükrök, karosszéria, hűtőrendszerek kategóriájából minden pótalkatrész nem eredeti, kivéve, ha magán a terméken ez kifejezetten szerepel. A www.silux.hu weboldalunkon található járművek és egyéb katalógusok minden tartalma kizárólag azonosítási célokat szolgál. A www.silux.hu weboldalon közzétett minden tartalom szerzői jogvédelem alatt álló munka, és mint ilyen, a hatályos szerzői jogi törvények által védett.
A SUBAN d.o.o. mindent megtesz a www.silux.hu weboldalon közzétett adatok naprakész és helyességének biztosítása érdekében.
A társaság nem vállal felelősséget az oldal esetenkénti működésképtelenségéért, az információk esetleges pontatlanságáért és a pontatlan vagy hiányos információk felhasználásából eredő esetleges károkért.
Nem a SUBAN cég d.o.o. és semmilyen más jogi vagy magán személy, aki részt vett a www.silux.hu weboldal létrehozásában és működésében, nem vállal felelősséget a www.silux.hu webhelyen található információk eléréséből, használatából vagy felhasználásának képtelenségéből eredő károkért, vagy bármely más kárért. a tartalmukban előforduló hibák és hiányosságok.
Panaszok és viták
Minden nap arra törekszünk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek velünk. Ha problémába ütközik, írjon nekünk a info@silux.hu címre.
A fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésére a Suban d.o.o. nem ismer el egyetlen közvetítőt sem. Online értékesítési szolgáltatóként egy linket teszünk közzé az ezen a linken elérhető fogyasztói vitarendezési platformra. Rzen a linken.
A SUBAN d.o.o. fenntartja a jogot a www.silux.hu oldal tartalmának megváltoztatására.